Lainattua, Matkustaminen

Että olenko itse ajatellut matkustaa esitteen tiimoilta Suomeen? Totta kai olen, minä sanon, mutta kadun välittömästi. Helkkari soikoon, nyt minun on lähdettävä liikkeelle, matkustettava, minä en pidä matkustamisesta, matkustaminen merkitsee muutosta, se on vettä, se virtaa, ja nyt minun on matkustettava Suomeen jonkin viheliäisen esitteen takia, ja sitten minä muutun, muutokselta ei voi välttyä, ihminen ei ole koskaan matkan jälkeen samanlainen, en pidä siitä, mutta minun on tässä vaiheessa vastattava myönteisesti, myöntävä vastaus tuntuu tällä kohtaa ratkaisevalta, minun on luonnollisesti suoritettava joitain tutkimuksia, minä sanon ‒ ‒ ‒

Erlend Loe: Tosiasioita Suomesta. Like 2002, s. 17‒18.

Minä en pidä matkustamisesta

Lainaus

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s